Christelijk Zuidlaarder Mannenkoor
copyright 2018-2023 CZM

Voorjaarsconcert

U bent van harte uitgenodigd voor ons voorjaarsconcert op vrijdag 22 maart 2019, aanvang 19.30 uur, zaal open vanaf 19.00 uur. Het Christelijk Zuidlaarder Mannenkoor zal voor u optreden onder leiding van Frits Vugteveen (dirigent en bariton) met medewerking van Jan Lenselink (vleugel), Judith Sportel (sopraan) en Dirk Swama (orgel). Het vindt plaats in de Kandelaarkerk, Schipborgerweg 45A, 9471 PR Zuidlaren. De toegang is € 10,- per persoon inclusief een kopje koffie of thee in de pauze.

Kaarten bestellen

Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar via onze koorleden. Mocht u geen van onze leden in uw kennissenbestand hebben, stuur dan een mailtje naar tickets@chr- zuidlaardermannenkoor.nl onder vermelding van naam, adres en het gewenste aantal toegangskaarten, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Uiteraard worden kaarten ook verkocht aan de deur, maar vol is vol! Graag tot ziens op 22 maart!

Kaarten bestellen

Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar via onze koorleden. Mocht u geen van onze leden in uw kennissenbestand hebben, stuur dan een mailtje naar tickets@chr-zuidlaardermannenkoor.nl onder vermelding van naam, adres en het gewenste aantal toegangskaarten, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Uiteraard worden kaarten ook verkocht aan de deur, maar vol is vol! Graag tot ziens op 22 maart!
copyright 2018-2023 CZM
Christelijk Zuidlaarder Mannenkoor