Repetities

Houd je van zingen, kom dan gerust eens langs op woensdagavond in “de Meent”, het verenigingsgebouw van de Laarkerk in Zuidlaren. Wij beginnen met zingen om 19.45, daarom raden we aan rond 19.30 binnen te stappen. We hebben halverwege de avond een pauze met koffie en thee (introducés eerste keer gratis, normaal € 1,00 per kopje) en om 21.45 uur zijn we klaar. Sommigen gaan direct naar huis, anderen blijven nog even nazitten met een drankje. Gezelligheid en saamhorigheid zijn bij ons erg belangrijk. Daarnaast werkt onze dirigent met ons aan een kwalitatief hoogwaardig koor. Dit betekent niet dat we alleen op zoek zijn naar professionele zangers, je kan op elk niveau bij ons koor instromen en rekenen op een plezierige begeleiding door onze toekomstige dirigent en pianist/organist! Voor meer informatie zie de pagina nieuwe leden of neem contact op.

Repetities